Friday, June 5, 2009

علمی اور اخلاقی بددیانتی پر احتجاج کیجیے

قبلہ پیرترویج اردو زبان جناب محمد شاکر القادری صاحب سے بد تمیزی

معزز اہل قلم !۔

السلام علیکم ـ میں آج آپ سے ایک بڑی علمی خیانت کے خلاف اخلاقی مدد کی درخواست لیے حاضر ہوا ہوں فیض رضا نیٹ ورک اور قادری رضوی فورمکی جانب سےسلیمان سبحانی نامی شخص نے کچھ عرصہ قبل فیض رضا فورم کے لیے مجھ سے وی بولٹن کا اردو ترجمہ اور اردو ٹیمپلیٹ طلب کیا تھا چنانچہ القلم کی جانب سے انہیںاردو ترجمہ از شاکرالقادری اوراردو ٹیمپلیٹ از: محمد کاشف مجیداس شرط پر مہیا کر دیا تھا کہ آپ اسے استعمال کریں لیکن ترجمہ سے شاکرالقادری کانام بطور مترجم اور القلم فورم کا لنک حذف نہ کریں موصوف نے کچھ عرصہ تک تو یہ لنک حذف نہیں کیا لیکن کچھ عرصہ پہلے ان کی جانب سے ای میل موصول ہوئی کہ وہ وی بولٹن سے ﴿پاورڈ بائی: وی بولٹن﴾ کے الفاظ کو حذف کرنا چاہتے ہیں لیکن اندیشہ ہے کہ وہ اگر ایسا کریں گے تو آپ کا نام اور القلم کا لنک بھی ہٹ جائے گاچنانچہ راقم الحروف کی جانب سےیہ الفاط حذف کرنے کے لیے انہیں مکمل با تصویر طریقہ ارسال کیالیکن انہوں نے ترجمہ سے راقم الحروف کا نام اور القلم کا ربط حذف کر دیا اور ساتھ ہی ایک ای میل ارسال کی کہ اگر آپ ترجمہ کا معاوضہ طلب کرنا چاہیں تو میں دے سکتا ہوں چنانچہ القلم کے مفاد میں ان سے بطور معاوضہ ایک معمولی سی رقم طلب کی گئی

لیکن وہ رقم دینے کی بجائے دائیں بائیں کی باتیں کرنے لگ گئے اور مجھے کہا کہ یہ رقم وہ مجھے اس لیے ادا کریں گے کہ آپ ہمیشہ ہمیں ترجمہ کی اپ ڈیٹس بھی دیں گے اور ہمارے فورم کے مسائل میں ہماری مدد بھی کریں گےراقم الحروف نے جوابا انہیں لکھا کہمدد ہم فی سبیل اللہ فراہم کریں گے اور اگر آپ ترجمہ کا معاوضہ نہیں دینا چاہتےتو ہمارا نام اور لنک بحال کردیں اور بدستور ترجمہ استعمال کرتے رہیںجس پر موصوف نے لکھا کہ آپ مدد کرنے میں سستی کرتے ہیں میں معاوضہ اس لیے دینا چاہتا ہوں کہ تم لوگوں کو دوچار گالیاں دیکر بھی اپنا کام کروا سکوں راقم الحروف نے انہیں جوابا کہا کہ اخلاقیات کے دائرے میں رہ کر بات کریں اور اگر گالیاں دینے کا شوق ہے تو کسی رشتہ دار کو معاوضہ دے کر اسے گالیاں دے لیں ہماری طرف سے نہ تو آپ کو ترجمہ فروخت کیا جائے گا اور نہ ہی آپ کو مفت استعمال کی اجازت ہے لہذا فورا ترجمہ و ٹیمپلیٹ کا استعمال ترک کر دیں ورنہ ہم آپ کے خلاف کارروائی کرنے کا حق محفوظ رکھتے ہیںجس پر موصوف نے مجھے دھمکیاں دینا شروع کر دیں اور انتہائی غیر اخلاقی زبان استعمال کیاور ترجمہ بدستور استعمال کیا جا رہا ہے میرے پاس تمام ای میل ریکارڈ موجود ہےاہل قلم ! مجھے اس علمی ، اخلاقی اور مذہبی بددیانتی کے خلاف آپ کی مدد درکار ہے امید ہے کہ آپ یہاں بھی اور مختلف فورمز پر بھی اس غیر اخلاقی رویہ کے خلاف آواز اٹھائیں گے اور اس کی مذمت کریں گے ـ امید ہے کہ آپ مایوس نہیں کریں گے
والسلام
بشکریہ فخر نوید صاحب

34 comments:

  1. یہ تو ان لوگوں کی اخلاقی حالت ہے اور نام نہاد اسلامی فورم چلا رہے ہیں۔ ان کو یہ حدیث بھی سنائیے گا کہ حضور نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کا ارشاد ہے کہ "منافق کی تین نشانیاں ہیں بات کرے تو جھوٹ بولے، امانت دی جائے تو خیانت کرے اور لڑائی کی صورت میں گالی گلوچ پر اتر آئے"۔ اور ان صاحب نے اپنے طرز عمل سے ثابت کیا ہے کہ یہ تینوں نشانیاں ان کے اندر موجود ہیں۔
    ہم لوگ چوری کی چیزیں استعمال کر کے نجانے کیا سمجھتے ہیں کہ ہم اسلام کی بڑی خدمت کر رہے ہیں؟
    اللہ ان لوگوں کو ہدایت دے اور دوسروں لوگوں کو بھی سمجھ عطا کرے کہ اخلاقی سطح پر اتنے گرے ہوئے لوگ انہیں کس طرح کا اسلام سکھائیں گے؟

    ReplyDelete
  2. بڑے افسوس کامقام ہے ، کہ دین کے فروغ کی بات کرنے والے اخلاقی سطح سے اتنے گرے ہوئے ہیں ۔ میں احتجاج کرتا ہوں اس کے خلاف ، اپنے بلاگ ’’ ناطقہ ‘‘ میں یہ مراسلہ شامل کرلیا ہے ، دستخط میں احتجاجی بینر چسپاں کررہاہوں۔
    والسلام

    http://img177.imageshack.us/img177/928/shakir1.gif

    ReplyDelete
  3. سلمان سبحانی سے میری بیسیوں ملاقاتیں ہیں وہ کیماڑی مسان روڈ کراچی کے رہائشی ہیں ان کے والد اور دیگر احباب جامع مسجد سعیدیہ میں پیش امام اور موذن ہیں، میرے ماموں بھی وہیں رہیتے ہیں، میں نے سلیمان کو فون کیا تو اس کا فون بند جارہا تھا،۔۔ پتہ کرنے پر معلوم ہوا کہ وہ آج کل اسپین میں ہے ۔ میں دیگر زرائع سے معلومات لیتا ہوں ۔ اور بہت جلد ہی کوئی خبر دیتا ہوں۔ ابھی مامو ں کو بھی فون کیا اور اس کا نمبر منگوایا ہے۔ تھوڑا سا انتظار ، بہت شکریہ

    ReplyDelete
  4. آج کل کے مولویوں کے یہی لچھن ہیں
    اور مولوی کو مولوی کہے جانے کی وجہ بھی ان کی یہ یکیاں اور منافقتیں ہیں
    اور بنے پھرتے ہیں سنت کے واحد ٹھیکیدار
    بلکہ وارث
    چاہیں تو تبصرے کی تدوین کر دیں لیکن میرا لکھے بغیر گزارا نہیں اس لئے میں نے تو لکھ چھوڑا

    ReplyDelete
  5. صد افسوس، اس بد دیانتی کے بعد اسلام کی ترویج میں کیا اثر رہ جائے گا؟

    ReplyDelete
  6. Anonymous6/6/09

    وجہ سے وہ کھلنے کے تھوڑی دیر بعد ہی بند ہو جاتا ہے خاص کر تبصرہ لکھتے ہوئے آپکے بلاگ کے زریعے میں انہیں یہ پیغام پہنچانا چاہتا ہوں اور یہ بھی کہ اتنی زبردست تحریروں سے انہوں نے اردو سیارہ والوں کو کیوں محروم رکھا ہوا ہے اب ان کی تازہ تحریر مدد محمد بن قاسم مدد جس کے بارے میں کچھ لکنے کے لیئے الفاظ کم پڑ جاتے ہیں للہ ان سے سفاسش کیجیئے کہ وہ ایک تو اس وائرس کا کچھ کریں اور دوسرے اردو سیارہ میں شمولیت اختیار کریں
    عبداللہ

    ReplyDelete
  7. Anonymous6/6/09

    وجہ سے وہ کھلنے کے تھوڑی دیر بعد ہی بند ہو جاتا ہے خاص کر تبصرہ لکھتے ہوئے آپکے بلاگ کے زریعے میں انہیں یہ پیغام پہنچانا چاہتا ہوں اور یہ بھی کہ اتنی زبردست تحریروں سے انہوں نے اردو سیارہ والوں کو کیوں محروم رکھا ہوا ہے اب ان کی تازہ تحریر مدد محمد بن قاسم مدد جس کے بارے میں کچھ لکنے کے لیئے الفاظ کم پڑ جاتے ہیں للہ ان سے سفاسش کیجیئے کہ وہ ایک تو اس وائرس کا کچھ کریں اور دوسرے اردو سیارہ میں شمولیت اختیار کریں
    عبداللہ

    ReplyDelete
  8. نہیں جناب تدوین کی ضرورت نہیں، آپ کی رائے مقدم ہے میرے لیے۔،

    ReplyDelete
  9. عبد اللہ صاحب ، آپ کا پیغام عنیقہ کو پہنچ جائے گا، بہت شکریہ

    ReplyDelete
  10. شکریہ عبداللہ، در حقیقت مجھے معلوم نہیں کہ ایسا ہو رہا ہے اوراس کا کیا علاج ہو سکتا ہے۔ کہیں ایسا تو نہیں کہ آپ کی مشین کے ساتھ کچھ مسءلہ ہو۔ بہر حال میں اسے ایک دو لوگوں کے ساتھ ڈسکس کرتی ہوں۔ دیکھیں کیا نتیجہ نکلتا ہے۔
    مغل، آپ کے ساتھ جو کچھ ہوا اس کی ہم مذمت کرتے ہیں۔ دراصل مذہب کے ذریعے آسانی سے لوگوں کی توجہ اور ہمدردی حاصل کی جا سکتی ہے اس لئے لوگ اس شارٹ کٹ کو استعمال کرتے ہیں۔ اصل میں تو یہ لوگ اخلاقی لحاظ سے کیا ہوتے ہیں یہ وقت ہی انہیں کھولتا ہے۔ وہ لوگ جو ظاھراً یہ حیہ بنائیں اور بہت بڑھ چڑھ کر دین کیحدوں کے بارے میں بولیں ان سے احتیاط برتنا چاہئیے۔ دین انسان کے اندر عاجزی اور انکساری بھی پیدا کرتا ہے۔ تو محض طاہری علامات کو اختیار کرنے والے سے میں تو اپنے طور محتاط ہی رہتی ہوں۔ اللہ ایسے لوگوں کے شر سے ہم سب لوگوں کو بچائے۔
    عبداللہ میں کوشش کر رہی ہوں کہ اردو سیارہ میں شرکت کروں پر کچھ ٹیکنیکل مسائل آڑے آرہے ہیں۔

    ReplyDelete
  11. جی یہ تو چورہ اور سینہ زوری ہے
    ::ڈفر:: ہاہاہا۔۔۔ شہزادے کیا لفظ لکھ دیا ہے۔۔۔ بالکل فٹ بیٹھا ہے۔۔۔

    ReplyDelete
  12. بہت افسوس یہ جان کر، اللہ تعالیٰ انکو ہدایت دیں۔

    ReplyDelete
  13. السلام علیکم

    آپ کی سٹوری پڑھی بہت افسوس ہوا ایسے لوگوں کو آپ قرآن اور حدیث سے سمجھانے کو کوشش کر رہے ہیں اگر انہیں قرآن اور حدیث کا ڈر ہوتا تو وہ کبھی بھی ایسی حرکت نہ کرتے اور جو ہم سب اس کے لیے اکٹھے ہوئے ہیں یہ ایک کوشش ھے مگر میں نہیں سمجھتا کہ اس کا کوئی فائدہ ہو گا

    اللہ تعالی ایسے لوگوں کو ھدایت دے

    اللہ حافظ

    والسلام

    کعنان

    ReplyDelete
  14. افسوس کا مقام ہے
    اور کیا کہیں

    ReplyDelete
  15. انتہائی افسوس کا مقام ہے کہ دین اسلام کی تبلیغ کے پیچھے اس طرح کی اوچھی حرکت کی گئی. اس کی جتنی بھی مذمت کی جائے کم ہے. تمام اردوفورم اور بلاگر حضرات کو مل کر اس پر بھرپور احتجاج کرنا چاہیےی یہ بات پہنچانی چاہیے کہ وہ فورم پر اپنی محنت صرف کرکے ایک ایسے شخص کا ساتھ دے رہے ہیں کہ جس نے فورم کی بنیاد ہی بددیانتی پر رکھی.

    ترجمہ کے علاوہ بھی ان صاحب نے وی بلیٹن فورم بھی شاید 'وارز' ویب سائٹ سے ڈاون لوڈ کیا ہوگا. جو کہ مکمل طور پر غیر قانونی و اخلاقی تصور کی جاتی ہے. جس کی شکایت ان کی ہوسٹنگ اور ڈومین رجسٹر کرنے والی سائٹ کو بھی ارسال کی جانی چاہیے.

    ReplyDelete
  16. بہت بہت شکریہ دوستو
    اللہ آباد و شاد رکھے
    والسلام

    ReplyDelete
  17. Anonymous17/6/09

    جناب مغل صاحب میرا پچھلا تبصرہ بھی آدھا ہی چھپا نہ جانے کیا مسئلہ ہوا جس میں پہلے تو اس سرقے کی مزمت کی تھی اصل مسئلہ ہی یہی ہے کہ ہم نے چوری کو چوری سمجھنا چھوڑ دیا ہے اللہ ان صاحب کو اور ان جیسے تمام لوگوں کو ہدایت عطا فرمائے ،یہ بتائیے کہ ان صاحب کو کچھ غیرت آئی یا نہیں؟
    آپکی بڑی مہر بانی کہ آپ نے میرا پیغام انیقہ بی بی تک پہنچانے میں مدد کی میں دراصل انہیں یہ مشورہ دے رہا تھا کہ جب تک ان کی اردو سیارہ میں انٹری نہیں ہوتی وہ اپنی چند بہترین پوسٹ آپ کے بلاگ پر چھپوا دیں بہتوں کا بھلا ہو جائے گا،بس اتنی سی بات تھی اب یہ آپکی صوابدید پر ہے :) امید ہے کنفیوژن کلیئر ہوگیا ہوگا،مزید گفتگو ایک دوسرے صاحب کے بارے میں تھی :)
    عبداللہ

    ReplyDelete
  18. شکریہ عبداللہ صاحب میں شامل کرتا ہوں ۔
    بتہ شکریہ

    ReplyDelete
  19. مغل صاحب آپ کا بھی بہت بہت شکریہ میری بات رکھنے کے لیئے:) اور آپ نے بتا یا نہیں کہ ان صاحب کی غیرت جاگی یا نہیں؟
    اس کے علاوہ آپ لوگوں کو ایک انتہائی اہم اطلاع دینا تھی کے یہاں سعدی عرب میں موجود کسیمغل صاحب آپ کا بھی بہت بہت شکریہ میری بات رکھنے کے لیئے:) اور آپ نے بتا یا نہیں کہ ان صاحب کی غیرت جاگی یا نہیں؟
    اس کے علاوہ آپ لوگوں کو ایک انتہائی اہم اطلاع دینا تھی کے یہاں سعدی عرب میں موجود کسی انتہائی تعصبی شخص نے فرحان دانش کا بلاگ بلاک کروادیا ہے، اور یہ کرگزاری کسی اردو سیارہ پر موجود شخص کی ہی ہے اب نہ تو میں یہاں اس کا بلاگ پڑھ سکتا ہوں اور نہ ہی اس پر تبصرہ کرسکتا ہوں،فرحان اگر آپ کی یہ پوسٹ پڑھے تو اسے بھی اس بات کا علم ہو جائے،یا آپ میری طرف سے اسے یہ اطلاّ پہنچا دیں آپ بھی کہیں گے کہ مینے کیا آپکو پیغام رساں سمجھ رکھا ہے ،زحمت کے لیئے پیشگی معزرت خواہ ہوں :(
    اس پر یہ ہم اردو بولنے والوں کو تعصبی کہتے ہین اللہ انکو ہدایت عطا فرمائے ،میں اپنے طور پر اسے دوبارہ کھلوانے کی کوشش کررہا ہوں،دیکھیئے کب تک کامیابی ہوتی ہے،سچ کا سامنا کرتے ان کی انکھیں چوندھیا جاتی ہیں، انتہائی تعصبی شخص نے فرحان دانش کا بلاگ بلاک کروادیا ہے، اور یہ کرگزاری کسی اردو سیارہ پر موجود شخص کی ہی ہے اب نہ تو میں یہاں اس کا بلاگ پڑھ سکتا ہوں اور نہ ہی اس پر تبصرہ کرسکتا ہوں،فرحان اگر آپ کی یہ پوسٹ پڑھے تو اسے بھی اس بات کا علم ہو جائے،یا آپ میری طرف سے اسے یہ اطلاّ پہنچا دیں آپ بھی کہیں گے کہ مینے کیا آپکو پیغام رساں سمجھ رکھا ہے ،زحمت کے لیئے پیشگی معزرت خواہ ہوں :(
    اس پر یہ ہم اردو بولنے والوں کو تعصبی کہتے ہین اللہ انکو ہدایت عطا فرمائے ،میں اپنے طور پر اسے دوبارہ کھلوانے کی کوشش کررہا ہوں،دیکھیئے کب تک کامیابی ہوتی ہے،سچ کا سامنا کرتے ان کی انکھیں چوندھیا جاتی ہیں،

    ReplyDelete
  20. میں تفصیل سے لکھتا ہوں جناب ، بس زرا مہلت کہ بجلی غائب ہے ، پورا کراچی تقریبا بند پڑا ہے ۔۔ یوپی ایس اتنا ہی کام دے گا کہ ڈائل اپ پر یہ مراسلہ دیکھ لیا۔

    ReplyDelete
  21. انجمن ترقی پسند مصنفین کے اجلاس میں اس دن آپ کا تبصرہ بالکل حقیقت پر مبنی تھا۔ میں اس پر بھی ایک پوسٹ لکھنا چاہ رہی تھی لیکن وقت کی کمی ہے آجکل۔ اور کچھ اور مضامین ایسے ہیں کہ سوچتی ہوں پہلے ان پہ لکھ لوں۔

    ReplyDelete
  22. اللہ کا شکر ہے کہ آپ لوگوں کی اس عذاب سے جان چھٹی مگر کتنے دن کے لیئیے یہ بھی اللہ ہی جانتا ہے ،بس ہدایت کی دعا ہی مانگی جاسکتی ہے ،معزرت خواہ ہوں کے تبصرہ ایک سے زیادہ بار چھپ گیا آپ مٹا سکیں تو مٹا دیں اصل میں یہاں بار بار لکھا آرہا تھا کہ گیا نہیں بس اسی وجہ سے :(

    ReplyDelete
  23. شکریہ عنیقہ ناز ، میں منتظر ہوں ،

    ReplyDelete
  24. افسوس ناک اور شرم ناک حرکت کی ان لوگوں نے۔
    اللہ ان کو ہدایت نصیب کریں۔ آمین

    ReplyDelete
  25. شکریہ سعد صاحب ،۔
    اللہ خوش رکھے جناب۔

    ReplyDelete
  26. پہلے تو جو لوگ اس نام نہاد مذہبی علمدار شخص کی وجہ سے تمام دینی شخصیات کو ایک ہی زمرے میں لا کھڑا کر رہے ہیں ان سے مودبانہ التماس ہے کہ تمام ہی مذہبی افراد ایک قماش کے نہیں ہوتے۔ ازراہِ کرم ایسے برے لوگوں کی وجہ سے "مذہبِ اسلام" کے علمبرداروں پر انگلی مت اٹھائیے کیونکہ آپ یا ہم میں تو اتنی سکت نہیں کہ مذہب کا بیڑا ہم اٹھا سکیں۔ جن کی محنتوں سے دینِ اسلام زندہ ہے انہیں بدنام نہ کیجیے۔

    اس شخص نے جو کیا انتہائی رذیل حرکت ہے یہ۔ مذہبی تو کیا کسی بھی انسان کو ایسا نہیں کرنا چاہیے، برا صرف برا ہوتا ہے۔ اور وہ ایسا کرتےہوئے اپنے طبقے کا نمائندہ نہیں ہوجاتا۔

    عاجزانہ درخواست ہے، امید کرتا ہوں کہ کوئی برا نہیں مانے گا میری باتوں کا۔

    والسلام،
    محمد امین۔

    ReplyDelete
  27. محمود بھائی میں اس مہم میں ٓپ کے ہمراہ ہوں۔۔۔۔

    ReplyDelete
  28. شکریہ امین صاحب۔
    ہم سب آپ کی بات سے متفق ہیں، آپ نے جانے کیوں یہ تاثر لیا کہ ہم صرف ایک وجہ سے سب لوگوں کو ایک صف میں لاکھڑا کر رہے ہیں، ایسا ہرگز نہیں، آپ کی مراسلت اور محبتوں کے لیے سراپا تشکر
    م۔م۔مغل

    ReplyDelete
  29. جی میں سمجحتا ہوں آپ ماشاءاللہ خود بھی "مولوی" ہی ہیں۔۔۔ یہ تو ایک صاحب کے جواب میں لکھتا تھا جنہوں نے فرمایا تھا:
    "آج کل کے مولویوں کے یہی لچھن ہیں
    اور مولوی کو مولوی کہے جانے کی وجہ بھی ان کی یہ یکیاں اور منافقتیں ہیں
    اور بنے پھرتے ہیں سنت کے واحد ٹھیکیدار"

    ReplyDelete
  30. السلام علیککم مجھے آپکا بلاگ بہت پسند آیا ہے خالص اردو میں ہے کیا آپ مجھے بھی اردو میں بلاگ بنانا سکھا سکتے ہیں مہربانی ہوگی آپکی میرا ای میل ایڈریس ہے s_hammadnaughty@yahoo.com شکریہ جواب کا منتظر ہوں

    ReplyDelete
  31. بہت بہت شکریہ ہادی صاحب
    ضرور جناب مجھے جتنا مقدور ہے میں حاضر ہوں فی الوقت لیپ ٹاپ پر ہوں تو تفصیلی بات نہیں کر سکوں گا، کل یا پرسوں تک انشا اللہ میں تفصیلی مراسلہ ارسال کردوں گا، آپ سے گزارش ہے کہ اپنا تفصیلی تعارف تو پیش کیجے ۔ والسلام
    ناطقہ: naatiqa@yahoo.com

    ReplyDelete
  32. سلام
    بھائی آپ کیسے ہیں ، آج آپ کے بلاگ پر نظر پڑی ،بے حد پسند آیا،تحریری لوازمات اور رنگوں کا انتخاب ا پ کے ذوق کا آئینہ دار ہے۔
    میں نے بھی ایک بلاگ بنایا ہے پر ،اس کی ذیزائننگ اور ایڈٹنگ نہیں سمجھ نہیں آرہی ۔کیا آپ میری کچھ مدد کر سکتے ہیں؟
    بے حد ممنون ہونگا۔
    جزاک اللہ
    نذیر الحسن،کراچی
    nzr.hassan@gmail.com

    ReplyDelete
  33. سلام
    بھائی آپ کیسے ہیں ، آج آپ کے بلاگ پر نظر پڑی ،بے حد پسند آیا،تحریری لوازمات اور رنگوں کا انتخاب ا پ کے ذوق کا آئینہ دار ہے۔
    میں نے بھی ایک بلاگ بنایا ہے پر ،اس کی ذیزائننگ اور ایڈٹنگ نہیں سمجھ نہیں آرہی ۔کیا آپ میری کچھ مدد کر سکتے ہیں؟
    بے حد ممنون ہونگا۔
    جزاک اللہ
    نذیر الحسن،کراچی
    nzr.hassan@gmail.com

    ReplyDelete
  34. نذیر الحسن سلام ،
    جناب محض آپ کی محبت ہے ، وگرنہ میں ایسا خاکسار کہ خود سے فرصت نہیں۔ آپ کا مراسلہ تاخیر سے پڑھا، انشا اللہ رابطہ رہے گا
    میرا نمبر 0300255367 ہے انشا اللہ یہ بھی رابطہ رہے گا۔ مجھے خوشی ہو گی کہ میں آپ کے کام آسکوں ۔
    میں حاضر ہوں۔
    نیاز مند
    م۔م۔مغل

    ReplyDelete